A change of rules.

Jag ljög lite...

När jag sa att jag inte skulle dricka.. gjorde det ändå. Men inte så mycket, nog ingen fara.

Jag, Bob och Majk var på Thai-restaurang i SoFo nånstans och förberedde oss. Käkade och drack gottt.

Bob var in need of en ny tröja och klockan var mycket, stress ifrån restaurangen och hets in på skatteskrapegallerian, köpte en sån vettig myströja på Granit. Gick till Bauer på Götgatan och drack Cognac+Cola, trevligt.

Vidare till huset och... ja...



Thai.


Bauer.


Stämning - Gamla Stan.


Hemåt.


Kommentarer
Postat av: Lina fredman

Härlig blogg du har :)



Säljer en jeansjacka på bloggen, kika gärna om du vill:)

2008-08-23 @ 09:38:24
URL: http://linafredde.devote.se
Postat av: Maria Bauer

Härlig blogg. Du har utmärkt smak.

2008-08-23 @ 19:58:20

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0