Even Flow

Efter ångestresan bestämde sig Jag och Majk för att gå av vid Londonviadukten för att spana in söder och gå upp längs Åsögatan. Snabbt märkte vi hur mycket folk det var inne i stan, förstår inte varför eftersom det är sista helgen innan löning..?

Till en början var vi på Spoon och drack goda drinkar tillsammans med en jävla massa folk hysandes bra stämning! Fick nys om bekantskap på en rockbar på Regeringsgatan. Roligt var att jag som alltid klär mig rockigt inte gjorde det den här gången men åkte ändå till rockbar, vilket inte händer så ofta.. Anyway!
Åkte dit, tyvärr i onödan. Kom in, betalade inträde och ställde oss i baren. Vi stod i 10-15 minuter och väntade på att få beställning.. Folk runtom oss fick beställningar innan oss och stämningen vart riktigt dålig. Vi kollade på varandra och drog därifrån.

Fortfarande sugna på rockbar begav vi oss till Medusa i Gamla Stan som bjöd på ett mycket trevligare välkomnande. Efter en 3-4 riktigt kassa låtar spelade de riktigt mycket "danielmusik" http://www.lastfm.se/user/dsan86 !

Det hela avslutades med en ångestladdad värmdöbuss och kass hype.



Kommentarer
Postat av: Majk

Missbruk av ordet ångest. Men tack för ikväll, du e bra.

2008-08-24 @ 04:24:42
Postat av: dsan

Majk: Använde det 2 gånger, men till samma sak, för att verkligen stärka hur tråkig jag tycker att 434an är.

2008-08-24 @ 04:27:04
URL: http://dsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

433an är bättre

2008-08-24 @ 11:52:57
Postat av: torsten

joinar eer nästa helg =)

2008-08-24 @ 12:49:08

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0