The Rain is Falling on my Windowpane

Det är fortfarande Augusti och så dåligt väder att det är sjukt? Solen visade sig en kvart igår, hann ta en glad bild på morgon.
Tur att man börjat skolan. Alla är så bra och snygga. Denna vecka kommer vi ha massa spelningar för klassen, visa vem man är och vad man gör för musik, kommer bli spännande.

Slutade skitsent i skolan i fredags så jag åkte hem och la mig, så trött efter en heldag med gospel. Var på släktmiddag hos Jennifer på lördagen, det var okej, vi fick god mat. Åkte vidare till stan några stycken och kollade på min Farsa som spelade på nån musikfestivalsgrej. Drog vidare till stan efter det, drack öl.

Idag har jag bara slappat, avsiktligt missat överhypade hives på grönan och kollat på ruttna filmer (för många ruttna filmer för tillfället). Ska sova tidigt för vi har Lyriklektioner imorn i skolan, måste vara vaken då.








Kommentarer
Postat av: Majk

Trevligt i lördags, din farsa va grym som vanligt. Det bandet som lirade finsk metal efteråt var mindre bra dock.

2008-08-31 @ 21:18:52
Postat av: dsan

Yes, mkt adrenalin, mkt moshpit. Storfail.

2008-08-31 @ 21:26:19
URL: http://dsan.blogg.se/
Postat av: majk

Ja, årets moshpit. Lycka till med skolspelningarna i veckan!

2008-08-31 @ 21:28:15

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0