Halva Musketörligan.

Halva musketörligan upptar återigen sitt svindlande svinande i position om att krönas som Stockholms hängigaste ölälskare. Kan det bli en efterlängtad re-union? Kan det bli katastrof? Missar vi den sista delen i Pusslet och den sista musketören att detta kan gå i stöpet? Återstår att se! Många saker har vi gemensamt, många saker är vi bra på.

Vi gillar södertrakter, människor som pratar, annat än åbro/spendrups på haken, folk som inte måste dricka strawberry daquiri, vattnet (inte det i baren), musik, kläder och skägg. Med dessa gemensamma intressen kan mycket gå vägen.

Jag vägrar gå till spoon, blir det någon som nånsin får chansen att skjuta DJ:n där så ska det fan bli jag. Det vet ni som varit ute med mig hur mycket jag hatar folk som inte kan mixa musik. Jag stör mig inte för att jag kan bättre, utan för att det verkligen låter illa.. Det är som första gången man provade att ha ketchup på pannkaka. De som fortfarande har det är sådana människor som inte riktigt fattar vad fan de håller på med.

Hade jag haft en katt skulle jag kela med den nu, sjukt kelsugen.


 

Kommentarer
Postat av: Amanda Lundius

Snygg t-shirt!

2008-10-19 @ 00:20:06
URL: http://lundius.blogg.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0