Hjältar.

Temavecka i skolan denna vecka, igår var Brett Perkins där. En man som håller föredrag och "workshops" i songwriting. Han har hjälpt flera stora artister, jävligt schyst. Idag började vi sent, 13, tydligen så var Max Martin i skolan idag för att undervisa musikproduktionslinjen i branschkunskap. Hade man ju velat gå på, är det någon som kan branschen så är det ju fan den gamla räven.

Den 3e Nov ska vi ha lunchkonsert i skolan, jag kommer antagligen spela "Aldrig sluta tro" som ni kan höra här på myspace. Den 8e däremot, har vi konsert på Dieselverkstaden, kl 14. Då får alla som vill komma och titta! Vi kommer köra hela klassen á 10 personer. Men det kommer mer info om det senare.

Fyfan vad jag har ont i magen, tacos är riktigt farligt. Bottenlösa magar är också farligt. Och "Team-Rocket" i pokémon... de är också riktigt jävla farliga..

Tänkte ta upp lite saker jag kommit på: Dåligt väder kan ge men för livet. Att bli bestulen sin väska på en buss pga. att man somnar är självförvållat. Dan Anderssons dikter är världsklass. Boyes också. Kanske kan vara kul att gå på invigningen av nya Forum. Jocke Berg skriver bra texter. Jag skulle välja Matt Parkmans ability i Heroes. Stone/Gossard är världens bästa låtskrivarduo. Family Guys skämt om att Mort Goldman ser ut som "unt Art Garfunkel" kan vara Seth Macfarlanes top10.

Nu kom micke, så vi ska kolla på Heroes. Lägger upp lite bilder ifrån idag sen. Kram


Kommentarer
Postat av: tiffany

men vad kul att jag är i gbg den 8e.

2008-10-21 @ 22:58:51
URL: http://tiffi.blogg.se/
Postat av: majk

HAHA

team rocket... :)

2008-10-22 @ 00:41:41

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0