Still walks me by.

Skumt det känns att inte ha gått ut dagen innan, somnade typ tidigt och vaknade sent nu. Har typ ont i ryggen för att jag legat för länge. Kollade på Max Payne igår, kunde man ju varit utan.

Idag funderar jag på att åka och kolla in nya Forum, sen in till utförsäljningen av WeSC. Plus att jag ska köpa en kofta på H&M. Kan någon ringa och säga att de ska åka med? Annars åker jag själv.

Såg att Nickelback släpper nytt album 18e November, de har nytt material på deras myspace som jag faktiskt inte orkar länka till, eller okej då... NICKELBACK.

Till sist undrar jag vad fan problemet är med gamla människor som inte gör någonting med sina liv, dricker för många öl på helgen och sedan ska förklara sin livshistoria, samt vilken liten skit man är i deras ögon. Aldrig fattat grejen med dålig stämning. Om de nu tycker det så håll er till era egna jävla liv fyllda med spännande uppsåt och impulssituationer (inte). Jävla...



Kommentarer
Postat av: majk

jag e rätt gammal

2008-11-03 @ 08:37:33

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0