Fierce

Hello. Orkade inte skriva något igår, var ute i Fredags så jag vaknade sent, plus att jag åkte in till stan igen sen och däremellan var micke här och diskuterade.
Skönt med diskussioner. Man har inte så varma kläder under dem, hatar varma kläder, eller inte varma kläder.. men FÖR varma kläder.

Igår hade vi tänkt att gå på det där "HornsgatanStråket"grejen. Ett band skulle spela covers på fyra olika ställen längs Hornsgatan med en timmes mellanrum. Dem skulle börja på Bullie Bar, sen vidare till South Side, Pappa Grappa och avsluta på Helenes Krog. Jag och Micke åkte till Bullie Bar, det var litet och off. Jag gillar dock små mysiga ställen, men det var lite stammishakskänsla och publiken var mycket äldre än väntat.

Så vi tänkte, vi klipper en bra plats på Pappa Grappa så väntar vi på bandet där. Musiken var skithög, Fakeitaliensk och kass. Det var varmt som, jag vet inte vad. De fick öppna nöddörren för att få in luft. Vi dissade och drog till Gås122 på Folkkungagatan. Där var det skitmysigt. Träffade skönt folk med mycket tjafs. Drack massa drinkar, glömde bort tiden.

Sista bussen hem går 2.33. Klockan 2.27 kollar micke på klockan så vi får kuta. Precis när vi kommer ner till kurvan vid Londonviadukten så kör bussen förbi oss. Taxi är mys i all ära, men fyfan vad tråkigt det är när det ska kosta pengar med nödvändiga saker. All in all, lyckad kväll. Ska iaf aldrig lägga min kamera i någon annans väska/ficka/ansvar. Micke hade kameran hela kvällen så det blev  typ 3 bilder tagna, och de är ifrån taxin.

I know u´ll hate me for this mikeyboy but i have to. Lite ditt fel liksom.

I give u.. BULLEBILDER.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha MYS.

alla har vi kubbat till den där bussen helt i onödan.

2008-09-28 @ 19:11:10
URL: http://tiffi.blogg.se/
Postat av: majk

haha, tröttheten.. jobbet dagen efter va en höjdare!

2008-09-29 @ 08:28:39

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0