Imapaperwritertypeofguy

Fick just kritik över hur dåligt jag bloggar och att jag bara skriver saker när saker händer. I själva verket skriver jag mycket mer än bara här, men oftast på papper.
I helgen har jag inte orkat skriva någonting alls, dels för att jag har en del skrivande som måste göras, dels för att jag har haft den absolut största ångestsvackan i hela mitt liv.

Gjorde en massa dumma saker i helgen, vilket typ innefattar någon dum grej i varje social aspekt tänkbar, i vissa - flera. Mått illa som fan hela helgen och inte känt mig bättre även när jag ventilerat med de närmsta. Skitsamma, det mesta har löst sig och det känns lite bättre nu.

Var hos Magnus idag, hjälpte honom att bära ut någon jävla säng han sålt till nån rockbrat ifrån östermalm. Vi var uppe hos Jocke en stund och spelade tv-spel, fotade, sög av varandra och sköt småfåglar i benen. Ska kolla på film nu, Hell Ride, somnade förra gången jag försökte kolla så jag får göra ett nytt försök nu.

Kommentarer
Postat av: majk

djurplågare..

2008-09-07 @ 22:13:25

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0