Someone stole all my wood!

Konstaterat är att jag aldrig mer ska åka på fest utan medtagen egen alkohol... Inte ens när folk säger att det finns. Fick ta bulle en bra bit för att bussjäveln hem inte kom heller. Gillar inte att gå minus, nykter.

Ibland undrar jag hur vissa DJs kan få jobb på en krog. Snubben som körde på Spoon i lördags verkar ju ha fördröjning på runt en halv sekund i sina hörlurar. Tur att han körde bra musik iaf. Men hade de tagit inträde där hade jag kastat gamla tomater på honom. Har alltid ett paket gamla tomater i väskan just for those occations.

Tips: Köp inte Cafés modeexpo. Det är några schysta outfits, men gammalt och det finns inte ett plagg i tidningen under 500:-. Det mesta ligger uppemot 2000:-. Kanske jag som är cheap men snälla, sikta lägre för fan.



Strul på gång


Dans på biljardbord.


Idoluttagning.


Kommentarer
Postat av: haha sööta

före majk

2008-09-15 @ 22:28:07
Postat av: tiffany

kör man <500.- kläder har man ju råd till annat kul!

2008-09-15 @ 23:17:35
URL: http://tiffi.blogg.se/
Postat av: majk

haha, vafan. jag e rätt cool bakifrån.

2008-09-15 @ 23:30:35
Postat av: magnus

måste hålla med majk om den.

2008-09-16 @ 10:10:38

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0