Tristess

Hatar att inte göra någonting på en hel dag. Alla jobbar och jag är ledig. Tänkte jag skulle åka in till stan, men den enda jag vet är ledig idag svarade inte förrän 2 timmar sent. Har somnat typ 10 gånger till samma film..

Skrev text igår till en ny låt, en dubbelvers, brygga och refräng. Såg idag att jag glömde spara.. nu kommer jag typ inte ihåg hälften. Somnade mitt i skrivandet och datorn typ dog under tiden jag sov.

Kan någon köpa en mac, logic pro, ett midikeyboard och en kondensatormick till mig så jag kan göra lite loungemusik? det blir runt 20 000. Skulle vara hur snällt som helst.

Funderar på att våldgästa Magnus i brist på social verksamhet. Men han har bara en soffa att sova på.. ingen säng. Och på den sover ju han.


Acnejacka 400:- utförsäljning.


Kommentarer
Postat av: majk

hej nu e jag hemma, läget?

2008-09-18 @ 20:09:51
Postat av: magnus

du skulle ha kommit. jag har haft 16 st cafétjejer här ikväll. kokainet och sexet flödade... som vanligt iofs men ändå, du skulle kommit

2008-09-18 @ 23:18:58
Postat av: majk

bara för att de var på din laptopskärm betyder det inte att de va hemma hos dig rent fysiskt. tyvärr :(

2008-09-19 @ 00:22:25
Postat av: dsan

hate to break it down for ye

2008-09-19 @ 03:06:23
URL: http://dsan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hmm, ja du Danielsan. Måste säga att jag gillar din blogg. Du nämnde att någon ogillade den. Well kill that bastard fast and hard! Man får inte vara för pretto. Har en mac om du vill låna, ha ha. Det är grymt, när jag somnar över tangentbordet och just har skrivit en ny låt.. som förvisso slutar på kfkgskjaghdlfaou, så kan man bara plugga i strömmen. Då vaknar den i samma skick som kvällen innan. Så yippikeyemotherfucker för den uppfinningen. Inte en pro dock, bara vanlig mac book. Min lilla midi keyboard duger fint, men den är lånad.



Ha det fint!

/Ett sannerligen gammalt halv ex

2008-09-20 @ 23:20:00

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0